Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Πέμπτη

Γνωστή σκηνογράφος εγκατέλειψε το θέατρο και πουλά παιδικά ρούχα!




ΑΠΟ:http://www.newsnow.gr/article/157426/gnosti-skinografos-egkateleipse-to-theatro-kai-poula-paidika-rouxa.html




Φωτογραφία για Γνωστή σκηνογράφος εγκατέλειψε το θέατρο και πουλά παιδικά ρούχα!

Η γνωστή σκηνογράφος Μαρία Βασιλάκη εγκατέλειψε το θέατρο και πουλά παιδικά ρούχα στην επαρχία. Λέει η ίδια... "Η δυσκολία μου να βρω ρούχα για το μωρό που να μου αρέσουν, σε συνδυασμό με τις γνώσεις μου στη ραπτική και την αισθητική του ρούχου, μου έδωσαν μια ιδέα. Εψαχνα όμορφα, φθηνά ρούχα καλής ποιότητας, τα οποία δεν έβρισκα και αποφάσισα να αρχίσω να τα φτιάχνω η ίδια. Με τη βοήθεια του αδελφού μου, Παναγιώτη, που με στήριξε από τα πρώτα μου βήματα, βρήκα έναν τρόπο να ζω στην Πάτρα δημιουργώντας παιδικά ρούχα. Τώρα πια, ο σχεδιασμός ρούχων έχει γίνει η βασική μου ασχολία. Μια τυπική εργασιακή μου μέρα είναι αρκετά απαιτητική γιατί εκτός από τη ραφή, φτιάχνω η ίδια και όλο το υπόλοιπο ρούχο. Το κάθε κομμάτι είναι μοναδικό και κόβεται ξεχωριστά. Το να επιλέξω τα υφάσματα, ακόμα και το ξεχωριστό χρώμα της κλωστής με την οποία θα ραφτεί το καθένα, μέχρι το να διαλέξω ανάμεσα σε άπειρες τρέσες και κουμπώματα, είναι μια μεγάλη περιπέτεια! Θέλει χρόνο και καθαρό μυαλό, φαντασία και γνώση, γιατί το παιδικό ρούχο εκτός από όμορφο πρέπει να είναι επίσης πρακτικό, ασφαλές και καλής ποιότητας".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου